Teksty na zamówienie

content marketing

Czym jest Content Marketing?

Spis treści

Content marketing czyli w wolnym tłumaczeniu “marketing treści” to określenie używane w świecie e-commerce oznaczające tworzenie wartościowych treści, które zjednują sobie odbiorców. Głównym narzędziem stosowanym w content marketingu są teksty, ze względu na ich uniwersalność, a także filmy, grafiki oraz ich pochodne. Możemy wśród nich wyróżnić takie zawartości jak: wpisy na blogach, newsy, publikacje eksperckie, recenzje, artykuły, opisy produktów, poradniki, raporty etc.

Po co komu potrzebny content marketing?

Istotą content marketingu jest długotrwałe budowanie pozytywnych relacji z Klientem oraz nakłonienie go do podjęcia określonej czynności, takiej jak kupno produktu. Praca copywritera w ogromnej mierze skupia się na tej dziedzinie.

Tworząc skuteczne teksty, możemy skłonić odbiorcę do działania. Nie wystarczy jednak jednostronny przekaz. Musimy zrozumieć odbiorcę oraz jego problemy i wybrać odpowiedni kanał do komunikacji. Raczej nie dotrzemy do kogoś kto okazjonalnie odwiedza Social Media, promocją na Facebooku.

Skąd nagłe zainteresowanie content marketingiem?

W ostatnich latach, przyrost popularności content marketingu możemy przypisać ulepszeniu algorytmów sortujących strony. Odkąd Google wysoko pozycjonuje strony (więcej o SEO tutaj), które posiadają wiele wartościowych treści, marketing treści wszedł w okres renesansu. Przykładem dobrze obrazującym zjawisko, jest strona Wikipedii, pojawiająca się zazwyczaj na samej górze wyników wyszukiwania. Właśnie do niej najchętniej sięgają internauci w poszukiwaniu wiedzy.

Ludzie żyją dzięki opowieściom. Pozwól nam opowiedzieć Twoją.

Agencja copywriterska Teksty na zamówienie to przede wszystkim ludzie, którzy wierzą w moc słowa pisanego. Dzięki różnorakim zainteresowaniom naszych copywriterów, tworzymy zespół nietuzinkowych osób o równie nietuzinkowych zainteresowaniach, co przekłada się na efekt wykonywanych przez nas zleceń. Do każdego zadania podchodzimy z ciekawością i niegasnącym zaangażowaniem. Poznajemy produkt od podszewki, podkreślamy jego unikatowość i tworzymy niebanalne narracje, które wpadają w pamięć. I to właśnie dzięki temu ludzie wracają po więcej.

Wpływ na rozwój miały także inne czynniki...

ad block

Udziału nie można także odmówić popularyzacji Ad-blocka. Teksty dzięki niemu zyskały na znaczeniu, gdyż nie sposób ich zablokować, tak jak natrętnej reklamy typu pop up. Rozpoczęła się także tendencja wzrostowa ukazująca, że przedsiębiorcy stają się coraz bardziej świadomi potrzeby adaptacji technik e-commerce w sieci. Content marketing to potęga z którą każdy powinien się liczyć.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Być może zainteresuje Cię także...