NASZA OFERTA NA STRON WWW

Absolutnie bez zbędnych kosztów ze strony Klienta

pozycjonowanie strony

W jaki sposób działają agencje seo?

Określenie celów

Im wyżej – tym lepiej. Niekiedy jednak trzeba mierzyć siły na zamiary. Jeżeli nie mamy odpowiedniego budżetu, szanse na osiągnięcie top 1 w Google na interesujące nas frazy kluczowe mogą być mizerne. Pozycjonowanie to inwestycja w biznes, więc naturalną jest potrzeba poznania konkretów odnośnie spodziewanych rezultatów.

Dobra agencja SEO powinna być w stanie wycenić działania, mające szanse osiągnąć realne efekty i przedstawić je Klientowi. 

Analiza konkurencji & słów kluczowych

Siła konkurencji w sieci przekłada się na koszty pozycjonowania – to właśnie przez nią się przebijamy. Istnieją jednak pewne chwyty i ich implementacja pomaga zaoszczędzić dużo pieniędzy. 

Osiągnięcie wyższej pozycji przez stronę z 10 razy mniejszym budżetem na marketing sieciowy wcale nie jest tak rzadkim zjawiskiem w branży SEO. 

Newralgiczną częścią pozycjonowania jest także określenie odpowiednich fraz kluczowych. Pod uwagę trzeba wziąć nie tylko ich stopnień trudności, ale również przełożenie na późniejszą konwersję.  Na co komu pierwsza pozycja po wpisaniu frazy “e-papieros”, jeśli prowadzi sklep z kosmetykami?

Audyt strony w poszukiwaniu błędów

Ma na celu wychwycenie błędów, które mogą negatywnie wpływać na pozycję w wyszukiwarce. Szczególnie ważny w przypadku, gdy wcześniejsze działania na stronie były przeprowadzane przez kogoś innego/niedoświadczonego. Nieodpowiednie zarządzanie stroną skoncentrowane jedynie na osiągnięciu lepszej pozycji w Google, zbyt duże zaufanie do wszelkich wtyczek optymizujących i przesyt słów kluczowych – to nigdy nie kończy się dobrze.

Copywriting

Jest to najważniejszy punkt w bitwie o pozycje w Google. Bez treści nie ma żadnych szans. To one decydują czy strona jest przydatna, czy powinna zniknąć w czeluściach Internetu. Samo pisanie dla robotów nie ma już większego sensu – najlepsze teksty to takie, które są przydatne i ludzie chcą je czytać. Algorytmy Google sprawdzają strony pod kątem czasu, jaki użytkownik na nich spędza i są w stanie precyzyjnie określić, czy treści spełniły swoje zadanie.

Czasy zapleczówek i precli (tekstów dla robotów) się skończyły i jeżeli ktoś oferuje pozycjonowanie za ich pomocą, najlepiej posłać go w diabli.

Jeśli chodzi o marże dla agencji SEO za pośrednictwo w copywritingu – sięgają one nawet 100-150%.
To właśnie marże powodują bajońskie sumy za pozycjonowanie strony.

Linkowanie zewnętrzne

Zazwyczaj rozwinięta agencja SEO posiada w swoim asortymencie od kilku do kilkunastu stron tematycznych, dzięki którym jest w stanie zamieścić linki do serwisu, nad którym pracuje i w ten sposób zbudować mu autorytet. Nie jest to jednak standard i zazwyczaj osoba upoważniona do działań SEO wykupuje publikacje artykułów sponsorowanych na serwisach www bądź linki dofollow – bezpośrednio od sprzedawców, oczywiście doliczając sobie za to niemałą prowizję.

Szybkie pozyskanie dużej ilości trwałych linków w ten sposób jest kosztowne. Niepoprawnie przeprowadzone linkowanie może być także szkodliwe dla strony i daje efekt przeciwny do zamierzonego.

Ile możesz dzięki nam zaoszczędzić?

Oszczędność
0%

Liczby nie kłamią – właśnie tyle środków możesz zaoszczędzić decydując się na pozycjonowanie strony bez pośredników.

Nie trać więcej czasu i pieniędzy na liche pozycjonowanie - skontaktuj się z nami!

Jacek Michałowski

Tworzenie skutecznych opisów produktów

Tworzenie skutecznych opisów produktów dla sklepów internetowych. W tworzonych przez nas opisach produktów dla sklepów internetowych, nie skupiamy się jedynie na SEO. Zdecydowanie wyróżnia nas to spośród tłumów innych copywriterów,

Czytaj dalej »
seo dla opornych
Jacek Michałowski

Agencja SEO – płatność za wyniki!

Optymizacje pod SEO – nie daj się zrobić w balona. Chciałbym poruszyć temat dość kontrowersyjny, ale bliski memu copywriterskiemu sercu. Mianowicie chodzi o pozycjonowanie stron w Google poprzez “Agencje SEO”.

Czytaj dalej »